ROYAL CHULAN HIGH SCHOOL

Assalamualaikum :)
Hye , dah lama tak berblog . Hari ni nak update pasal sahabat sahabat aku yang tersayang ni uh ,hehe..
Last week Sekolah aku ada buat Sukan Tahunan yg ke-..........emm , entah lah lupa . minta maaf ya ,haha

Hari tu best gila lah , dapat lepak and have fun dengan korang semua tau..tapi bosan pun ada juga sebab tak dapat masuk apa apa acara ,haha..Maklom lah , saya ni kuat sempot karang tak pasal pasal arwah pula ..hehe

 Dalam bosan bosan tu ada best nya bila Si Anak Azlan kita ni iaitu abg Imran haha , bawak camera dia..Perrh!! aku pun apa lagi , cepat cepat aku rembat and bergambar dengan mereka semua ni ,haha.. hilang bosan kan kan .

Ni , aku ada pic nak kongsi dengan korang tau . 



Ni gambar kita dengan Sarah (si budak comel yg kuat nangis) haha..Maaf lah , saya ni pantang nampak camera sikit ya semua nak interframe sekali ..


Love this pic , kami tahu kami awesome kan kan .haha :D


I don't know why with Ammar face ?? haha.. Abg Superman kita poyo gilaa ,hehe <3



Mereka sangat comel , seperti kanak kanak Ribena je aku tengok..haha
Ammar and Imran memang macho buat face macam tu , senang hilang kan kedutan di muka , baru lah nampak muda selalu ,hehe <3

Dengar cerita hari sabtu tu , rumah Tun Perak(Hijau) menang Juara untuk Sukan Tahunan kali ni kan kan ..haha . Hebat juga kan rumah sukan aku ni , kepada yg kalah jangan berputus asa okay ..Tahun depan still ada ya ,hahahaha :D


 The Best Moment <3