PRECIOUS CLASSMATE'S

Assalamualaikum

 Rasa sedih nak update pasal classmate........
Dah hampir 1tahun aku tinggalkan sekolah & T student's......
Dulu masa sekolah, aku sibuk nak tinggalkan sekolah tapi bila dah tamat sekolah
hmm baru terhegeh hegeh nak pergi sekolah.
Time tu mulalah update status rindu geng, rindu cikgu, rindu meja kerusi,
rindu papan kenyataan, papan putih, bilik seni, kantin & tandas sekolah hahahaa...

1st time masuk class 4T
Student's dia memang terbaiklah gua cakap dekat lu...
Semua open minded & funny
Kitaorang habiskan zaman kegemilangan 4T with
full of happiness....

5T//3013//SPM
Tahun akhir
Tahun paling menggerunkan
Tahun paling banyak struggle
Tahun paling banyak buat latihan math
Tahun kita orang akan jarang berjumpa dah lepas ni...

Aku paling suka sekelas dengan engkorang semua sebab
tak kira student perempuan/lelaki both of them caring & sweet.
Hahahahahahahahahahaha
Tak sangka aku boleh cakap macam tu...

Male Student's
Azzem & Fahmi duduk semeja
sorang suka jaga buat muka macho while
sorang lagi pelukis paling hebat.
Aku perasan yang budak lelaki class aku paling hebat senilah
Amin & Fikri student paling tak banyak cakap tapi
bila class seni tengok lukisan diorang ni rasa macam nak menangis tho hahahaha

In 5T
Kita ada tukang kaki lawak kalah maharaja lawak 
iaitu Amar & Tha geng.
Pengikut pengikutnya terdiri daripada
Izzat, Iqhlas & Alex...
Ramai jugalah budak class jadi mangsa diorang ni
heheheheehehe

Kaki Tidur tegar dalam kelas ialah...................
ketua dia perempuan tau hahahahahahaha
nama dia Syahirah Suliyana
second will be Ai Jui, Anati & Yani

Geng paling tak banyak cakap
yang aku tahu Qurata & Shuhada Yusof
tapi kalau dia dah mula sembang pasal K-Pop
bergabung dengan Qistina & Fira
perghhhhhhhhhhh
habis meletop class tu wehh hahahahahahahaha

Student paling pandai yang aku tak boleh nak beat langsunglah.......
Lam Wing Fai & Calvin
dua cina ni memang selalu fightlah pasal markah exam
Syazni? natural brilliant agaknya hahaha
Qistina & Qurata tak jauh beza markah exam diorang tapi aku
still tak mampulah nak potongkan.....

Omar?
1st time dia masuk 4T
 dia nak perkenalkan diri tu semua orang dalam class
dah start speaking & cakap cina sebab ingat dia ni cina
sekali dia bagi salam hahahahahahahaha
ketawa semua orang thooo
Dia bab ceramah hal agama ni Yana yang tengah tidur keluar
air liur basi pun boleh terjaga thooo
hahahahhahhahahaahaaa

Kaki novel
Irna
budak hostel satu dorm dengan Qistina
Dekat class nampak senyap kayu blur
tapi bila aku dah masuk asrama
duduk sekali satu dorm dengan budak hostel yang lain hmmm
hahahahahahahaha
aku sorang je tahu macam mana perangai gila Qistina & Irna

Ketua class 4T
Mira
paling kelakar
paling kerap bergaduh mulut dengan Amar & Tha geng
hahahahahahaha

Ketua class 5T
Farhana
paling babi, haram jadah, comel, gemuk gedempol
semeja dengan aku hehehehehehe

Depan meja aku
Azrin & Ain
nak cakap senyap tak juga kadang-kadang bising juga
tapi dedua sweet hahahaha

Yana, Syazni & Aza
Satu geng kalau campur Sara (class lain)
student paling hotlah hahahaa
Hot macam mana and dari segi apa itu aku tak tahu
tapi yang aku tahu diorang ni baik
and selalu tolong aku kalau
aku nak meniru if kerja sekolah tak siap
hahahahahhaahahahaha

Kiruba & Amrit
pelajar india
tak banyak tahu sangat pasal diorang
tapi yang aku tahu
Amrit ni ramai orang suka
walaupun badan lebih beasr dari Farhana
tapi orang yang tergila-gilakan dia semuanya
iras-iras Salman Khan tau hahahahhaaha

Aku rindu aku sebagai student
Aku rindu 4T & 5T
Aku rindu KITA
Aku rindu semua berkenaan dengan sekolah
sedih sangat kita dah jarang jumpa dekat perhimpunan,
sukan sama-sama,
makan satu meja dekat kantin, jalan sama-sama pergi lab,
bergosip sampai tak perasan cikgu masuk class,
semuanya tentang kita yang aku rindu.............................











Aku sentiasa doakan kejayaan korang semua.
Biar kita berjaya di Dunia & Akhirat.
Doa yang paling aku harapkan agar kita tak akan
lupa diantara satu sama lain.
Biar ingatan kita tetap utuh kuat untuk mengingati setiap
apa yang sudah kita lalui di
"SMK. RAJA CHULAN"

Tak akan aku lupa atau padamkan setiap kenangan apa
yang kita sudah lalui atas keiiznan Allah SWT
Kita sekelas bersama suka & duka.

Terima kasih untuk memori.