FAVOURITE

Assalamualaikum..
haha , apabila kami bersama macam ni lah jadinya ya..tambah tambah lagi kalau cikgu tak masuk class , haishh lagi gempak ,haha 

Aku nak minta tolong sangat sangat dekat korang semua janganlah lupa and tinggalkan aku.Aku sayang korang semua , cuma korang je kawan yang aku ada . Jadi kawan dunia dan akhirat untuk aku ya sahabat . Nothing will separate us !

Kalau nak diikutkan tahun ni dah macam macam benda , perkara and masalah yg dah kita lakukan bersama kan kan .haha..Sekelas dengan korang adalah perkara yg paling indah andbest bagi aku tapi kepada yg tiada apa apa perasaan tu go to hell lah ya aku katakan .hehe :D

Best Memory in Class 4T 







Haishh Cik Anna kita sorang ni buat muka jahat pula ya , babab karang baru tahu ..haha..Aku paling best lepak dengan kaulah Anna , Fisrt time semeja dengan kau , kita dah sembang macam macam sempat bergosip lagi kan kan .hehe



Haisshh , tu dia keluaq dah gambar anak usop tu..hehe , melawak je tu ..Jangan marah Miera , ni pic yg diambil ketika ketiadaan guru dikelas ya . Tu lah , orang nak minta makanan sikit kedekut kan pelajar dah jadi beruk dalam kelas hari tu..haha Miera ni tak habis habis dengan tanduk peace tu .haha tapi cute beb <3 Ni lah ketua class 4T , berbadan kecil sahaja tau , cute kan ,haha



Aku suka pic ni , sebab time ni kita semua last exam kan kan..ramai juga lah yg tak datang tapi bagus jugakan kalau ramai ramai tak muat masuk dalam pic ni maklomlah Cik Anna kita dah ambil tempat dulu ,haha..Okay start dari kiri Yani , Miera , Aza , Anna , Nana and yg terasa diri terpinggir tu kt bawah tu ya Fiera yg paling sweet dekat class<3


The best part <3
Aku suka pic Azrin ni sebab pic ni aku yg snap secara senyap senyap tau ..haha jangan mara Azrin , aku sayang kau . Nice pic ni jarang nak dapat capture gambar Ain tau , jadi aku ambillah pic ni sekali dengan Azrin Si ibu Tiri .hahaha



Siapa sangka Ammar yg montel tak boleh fly huh , tengok tu siap ada sayap and tenganga lagi perli aku , haishh =,=

Bak kata Yuna : setiap gambar ada lagu jadi aku tinggal kan korang lirik lagu yang best ni , hayati lirik ni tau<3


kau ada dikalaku suka
dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
pegang erat tanganku bila aku jatuh

kau lah yang selalu 
selalu menemaniku
mendengar kisah pahit manis 
hidup ku
kau lah yang di situ
setia menunggu ku
kau lah yang satu 
menjadi sahabat ku

kau ada dikala ku jatuh
di setiap bangunku
terus menemaniku tanpa rasa jemu
kau ada di setiap tawa
di kala bahagia
kau menjadi sahabat ku selamanya